شباب عارف أولوياته

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صنااااااااااع الحياه

mashakel el negm
Admin
6 مشترك

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد

Admin
    Admin
    Admin

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد Empty عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد

مُساهمة  Admin الخميس يونيو 25, 2009 4:17 am

عايز اسمع ارائكم ايه رايكم ف النظام الديموقراطى فى مصر والرئيس والى حوليه هل هوا ميعرفشى الى بيحصلنا ولا يعرف وعامل نفسه مش عارف
    mashakel el negm
    mashakel el negm

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد Empty خد دي واستمتع

مُساهمة  mashakel el negm الخميس يونيو 25, 2009 6:23 am

بص ياعم ازاي يكون الريس.. ومش عارف ايه الي بيحصل لنا ياعم دا الجنيه غلب الكرنيه دلوقتي الشباب معدوش عرفين يشموا كوله دلوقتي كل واحد ماسك رجل اخوه وقاعد يشم فيها المفروض الريس يحاول يوفرلهم الوكله بدل المرمطه دي
    وعندي راي برده الريس اكيد بيستعبط ومش عايزيعرف ايه الي بيحصلنا علشان ميديناش فلوش علشان منشتريش كوله ربنا يخليه بيحاول يحمينا منها والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته affraid lol!
    &$&FIFA&$
    &$&FIFA&$

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد Empty رد: عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد

مُساهمة  &$&FIFA&$ الخميس يونيو 25, 2009 7:23 am

على فكرة يا مصطفى انا انصحك بحذف الموضوع دا من اصلة لانة مش عن الشياية خالص دا كلة استهزاء بالحكزمة وفية خطرعلى الامن العام وربنا يستر شكلى منعدش هخش هنها تانى
    استر يا رب..... يا رب استر.....استر يا ر ب....
    يااااااااااااااااااااااا رب .....استر
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اهيئ اهيئ اهيئ اهيئ
    mashakel el negm
    mashakel el negm

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد Empty رد: عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد

مُساهمة  mashakel el negm الخميس يونيو 25, 2009 8:18 am

بما ان انت تخاف من الحكومه اذا انت مطرود ومعنتش تخش هنا تاني يا تتتتتيتتتتتتتت
    الباشا الرايئ
    الباشا الرايئ

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد Empty رأى الباشا

مُساهمة  الباشا الرايئ الخميس يونيو 25, 2009 10:18 am

أنا بشكر رئيس المنتدى إنه وضع موضوع على منضده الحوار وأرى أنه قد وفق فى إختيار الموضوع ..........
    ولكن الناس الحلوين إلى ردا أكيد بيهزروا لأن مش دا الرد الصحيح إلى المفروض ناس محترمين زيهم يقولوه

وشــــــــــــــــــــــكرااااااااااااا farao
    mashakel el negm
    mashakel el negm

مُساهمة  mashakel el negm الجمعة يونيو 26, 2009 1:28 am

سوري يا عم الرايئ وياؤيت تبدا انت الحوار وتتكلم وتقول رايك بصراحه وهتلاقي الرد عللي كلامك وتقبل مروري
    بنوته مصريه
    بنوته مصريه

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد Empty اهدو شويه ياشباب

مُساهمة  بنوته مصريه الجمعة يونيو 26, 2009 9:20 am

ياسيادة المدير قلنا نعمل ركن سياسى فى المنتدى بس موش شكل نظهر نفسنا فيه ان احنا وحشيين قوى كده لان ببساطه حكومتنا جزء من بلدنا ورئيس دولتنا كمان جزء من بلدنا قدنختلف احيانا ولا حتى دوما لكننا بنحب كل حاجه فى بلدنا النظام الحالى عمل أشياء كثيره قد لا نراها نحن والبعض الآخر يراها واحنا شعب اتعودنا اللى يعملنا حاجه نرفعه سابع سما واللى مايسألش فينا ننزله للأرض طيب ما نعمل نفسنا احنا وندور على امكانيتنا بنفسنا ونكافح على أد ما نقدر واعتقد ان الحكومه والريس موش هيقفوا امام الانسان الناجح سواء كانت حكومه موش كويسه او حلوه وبمنتهى الصراحه انا سمعت وانا طفله كنت احب السياسه جدا وكنت اسمع ان احلى حكومه هى حكومة الدكتور كمال الجنزورى وعملت أشياء كثيره فى الدوله وكانت قريبه جدا من آلام الشعب وأفراحه واحتياجاته المهم خلاصة الكلام كل واحد فينا يعتمد على نفسه ويكون هو رئيس وحاكم نفسه
    mashakel el negm
    mashakel el negm

مُساهمة  mashakel el negm الجمعة يونيو 26, 2009 4:08 pm

احب ارد علي اختنا البنوته المصريه واقولها شكرا علي كلامك الجميل ده ان كل واحد لازميبص لنفسه والانسان لازم يعمل الي عليه وميعتمدشي علي حد لا رئيسولا غيره بس الايام دي معاتشي موجوداماكن للناجحين بس لازم يكون الانسان عنده واسطه وفلوس علشان يحقق الي عايزه وانا معاكي انه بيحصل حاجات كتير بتحصل في البلد بس ايه لازمتها واحنا مش حاسين بيها
    (تقبلي مروري محمد حامد (مشاكل
    Admin
    Admin
    Admin

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد Empty رد جرىء

مُساهمة  Admin السبت يونيو 27, 2009 1:21 am

شكرا ليكم كلكم على الرد على الموضوع بتاعى بس انا شايف ان البلد راحه فى منطقة الارجوع يعنى انحدار بمعنى الكلمة اما بالنسبه ان احنا لازم نعتمد على نفسنا فالناس بتوع زمان انتهوا دلوقتى كفاية على كل واحد يفكر انه هيجيب فلوس منين عشان يقدر يعيش هيبقى فاضى يدخل فى مساهمات من اجل البلد وشكرررررررررررررا ليكم
    بس هوا دا الواقع
    بس فى حل
    حلو
    الحل دلوقتى فى الشباب الى زينا هما الى ممكن يصلحوا كل حاجه مثلا عمل منتدى زى ده نبادل فيه النقاش
    zizo
    zizo

عايز اراء من رجاله جامد ماتخفش من حد Empty والله دى حكومة بيظة

مُساهمة  zizo الأربعاء يوليو 01, 2009 3:13 am

بسم الله الرحمن الرحيم

والله دى حكومة بيظة وفشلة النظام كلة مصلحة للكبار فقط مصر مشية بسياسة امريكية والا ما كان مبارك من اساسة احنا بنعانى من غلاء الاسعار انا والله شعب فقير جدااااااااااااا جداااااااااا ويريت على كدة وسكتين هما بيكلو وووووووووووو فى ناسها كمان دا كلة مش عاجبهم لية مفيش انتخابات رأسة فى مصر صحيحة لية التزوير فى الاصوات لية مفيش انتخابات صح فى بلدنا الغالية مصر

مع تحيات الر______زيزو_____رايق

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 3:47 am