شباب عارف أولوياته

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صنااااااااااع الحياه

4 مشترك

مع تحيات زيزو الرايق

zizo
    zizo

مع تحيات زيزو الرايق Empty مع تحيات زيزو الرايق

مُساهمة  zizo السبت يونيو 27, 2009 3:49 am

بسم الله الرحمن الرحيم انا زيزو الرايق اهدى هذا السلام الى كل الاعضاء المحترمين الى موجدين بهذا المنتدا الرائع للغاية بعد صباح ومساء الخير اريد ان اوجة بعض الاسئلة على اخى دندش السؤال الاول 1_ماذا تقول لصديق ذهب واختفى من حياتك لسبب ما 2_ماذا تقول لصديقككنت تعتقد انه فعلا من بادرفى الخطآ فى حقك وبعد فترة اكتشفت انك كنت انتا السبب!!!! 3_ماذا تقول لصديق لم يكن كما توقعتة ولم يقدر صداقتك؟4_ووجة رسالة لصديق وكانة الان امامك ويقرا رسالتك.؟ 5_هل انتا ما زلت فعلا محافظا على صداقتك 6_الصداقة ام الحب؟؟؟ من يحتل الرتبة الاولى فى حياتك ومن الاهم؟؟؟ وشك_____________________والسلام عليكم وحمتة وبركاتة____________________راااا باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى مع تحيات زيزو الرايق سلا_____________زيزو الرايق_____________م
    mashakel el negm
    mashakel el negm

مع تحيات زيزو الرايق Empty رد: مع تحيات زيزو الرايق

مُساهمة  mashakel el negm السبت يونيو 27, 2009 5:13 am

hhhhhhhhhhhhhhhhhh
    &$&FIFA&$
    &$&FIFA&$

مع تحيات زيزو الرايق Empty رد: مع تحيات زيزو الرايق

مُساهمة  &$&FIFA&$ السبت يونيو 27, 2009 5:19 am

7ABEBY EH EL-MAWDO3E EL GAMED DA
    بس بصراحة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    Admin
    Admin
    Admin

مع تحيات زيزو الرايق Empty رد على zizo

مُساهمة  Admin السبت يونيو 27, 2009 4:26 pm

اقول لصديق ذهب واختف من حياتى انا مببقاش على حد مبيحبنيش
    اقول لصديق انا غلطت فى حقه انا اسف وياريت تسامحنى
    اقول له انا الى غلطان انى مابختارشى اصحابى قبل مامشى معاهم
    انا عندى الصداقه اهم كتير من الحب انتا ممكن تقعد تحب 2 سنه 3سنين بس مش هتقدر تعوض صداقه عمرها العمر كله وبهدى الصداقه فى عمرى كله لاصدقاء العمر كله احمد فهمى ومحمد حامد
    zizo
    zizo

مع تحيات زيزو الرايق Empty دا رد على محمد حامد ومحمد سامى

مُساهمة  zizo الأحد يونيو 28, 2009 3:34 am

بسم الله الرحمن الرحيم معزرتا يا اصدقائى هسآلكم سوأل انتم بتضحكو على اية بضبط

وشكرااااااااااا

باااااااااااااااااااااااااااااااااااى

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 4:02 am